About Me

Mandragoreae, Victoria Francés's Official Blog
- VICTORIA FRANCÉS -


I'm Victoria Francés and my work is mainly based on the creation of illustrated books.

"MANDRAGOREAE" is my personal blog in which I'll show my future illustrated projects, as well as different articles or curiosities.

Furthermore, under my "Aker Dantzaria" brand, I include my personal handcrafts in connection with the old world witchcraft and pagan traditions: handmade besom brooms, natural crowns, ritual tools...

*If you are interested in my handcrafts under the brand "Aker Dantzaria", please send your request to:
akerdantzaria@gmail.com

*For any other enquiry about my work as an illustrator, in relation with the contents of this blog, please send your email to:
mandragoreae@gmail.com


...


Soy Victoria Francés y mi trabajo se basa principalmente en la creación de libros ilustrados.

"MANDRAGOREAE" es mi blog personal en el que mostraré mis futuros proyectos ilustrados, así como diferentes artículos o curiosidades.

Por otro lado, bajo mi marca "Aker Dantzaria", incluyo mis artesanias personales en relación con el antiguo mundo de la brujería y tradiciones paganas: escobas hechas a mano, coronas naurales, herramientas rituales...

*Si estás interesado en mis artículos de artesanía bajo la marca "Aker Dantzaria", por favor envíe su solicitud a:
akerdantzaria@gmail.com

*Para cualquier otra pregunta sobre mi trabajo como ilustradora, en relación con los contenidos de este blog, por favor envíe su correo electrónico a:
mandragoreae@gmail.com




Mandragoreae, Victoria Francés's Official Blog